Случки и скандали в Пловдив

Гледайте предаването на Евгений Тодоров, в което се разговаря по интересна тема; ето: ТВ Омбудсман: Има ли гражданско общество в Пловдив?

В тази връзка прочетете и ето това: СКАНДАЛ В ЕФИРА НА ПОТВ; надявам се, скоро ще можем да видим в запис и това предаване на сайта на Пловдивската обществена телевизия. А ето какво е станало по-точно в предаването:

В снощното предаване ТВ ОБМУДСМАН скандал предизвика бившият общински съветник Димитър Костов, който е автор и на три книги за Пловдив.

Костов се обади по телефона и оспори конкурса ФИЛИБЕЛИЯ НА ГОДИНАТА. Според него част от номинираните не били филибелии, а кюллии. За пример посочи Любозар Фратев, който бил от Стара Загора. Той оспори и правото на водещия Евгений Тодоров да се нарича филибелия, той като родителите му не били кореняк-пловдивчанин.

От своя страна водещият обясни на зрителите, че скандалното обаждане е предизвикано от завистта на Костов, който не може да достигне по-предно място в класацията.

Костов репликира и каза, че като истински филибелия подарява 5 от своите книга на отличените в конкурса. Тодоров отговори, че като истински пич поема ръкавицата и ще даде не 5, а 6 от своите книга на победителите. Костов нападна и Божана Апостолова, зрители пък нападнаха него, като го приканиха да обясни какво е правил в ресторанта срещу Ванко 1.

Отговорът бе, че там е сдобрявал бившите съдружници от ЕКОГЛОБАЛ Ангел Кинов и Петър Станчев. Припомняме, че те не само не се сдобриха, но и пиха накрая по една студена вода, надхитрени от по-големи тарикати.

И т.н. Филибелийски хави.

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя.

Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s