Проклети да са тия граждани, които търпят държавата да се отнася към тях по такъв унизителен начин!

За да е пълна гаврата с мен за трети път Националния осигурителен институт връща болничния ми лист – за ново „детайлизиране“ и „уточняване“ на информацията. Два месеца изтекоха откак излязох в болнични, а те не само че не са ми изплатени, но и с това поредно връщане на болничния лист изплащането им се отлага за съвсем неопределено бъдеще. Бесен съм! Имам чувството, че нарочно се гаврят с мен, щото е близко до ума, че когато преди 10-тина дни в болницата коригираха един заявен пак от НОИ „пропуск“, се предполага, че чиновниците е трябвало още тогава да са ме информирали, че има и друг „пропуск“, за който ме информират едва сега.

Нямам думи направо! Куриерът преди няколко часа ми донесе писмото и още не мога да асимилирам, че такова нещо е възможно! Утре съм решен да отида на място и ще им вдигна страшен скандал, това вече не се търпи. Никога преди това по този начин не е било постъпвано с мен. Изглежда т.н. НОИ вече, в духа на времето и на сегашното управление, изпълнява една съвсем бандитска социална политика: тия, дето са се разболели, след това те собственоръчно да ги доуморят (иде от „мор“, смърт, сиреч, да ги доумъртвят) като почнат да ги тормозят с този така нагъл чиновнически тероризъм. Аз преди време писах по същия въпрос – виж Проклета да е тази разбойническа държава, която няма друга цел освен да граби и тормози гражданите си! – и не съм предполагал, че отново ще ми се наложи да пиша за същото; ето, че се наложи, понеже гаврата продължава!

Не мога нищо друго повече да кажа и сега освен това: проклета да е тази държава, която си позволява да се отнася по такъв наистина разбойнически начин към гражданите си! Чудя се само дали този път да не добавя и това: проклети да са тия граждани, които търпят държавата да се отнася към тях по такъв унизителен начин!

Унижението наистина е невероятно, унижението наистина е непостижимо от ума: ето, след седмица ще изтече един месец, в който аз практически съм без средства за съществуване, понеже обезщетенията ми за болест не се изплащат. Вероятно така се постъпва и с други хора, но всеки безмълвно си се ядосва, стиска зъби и търпи. А така не бива. Утре отивам в това проклето НОИ да се разбера веднъж-завинаги с тия наглеци!

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Вашият коментар