Защо Америка трябва да бъде най-силна – гледната точка на един американски българин, на един български американец

О, забравих да кажа най-важното, щото тука всеки го знае но изведнъж загрях че едва ли го знаеш ти! Това е как именно се индоктринираме, имам предвид английските страни, не знам как го правят в Германия, че сянката на Хитлер им тежи, хи-хи…

Та при нас е така. Това го чух още първите дни като обяснявах на един възрастен ирландец защо съм избягал от BG – той сам ме попита. Като послуша за комунизма ми каза – и аз знам един луд, è тук живее в горния квартал, и той вярваше в тези безумия. Стана ми ясно че безумци има навсякъде. Замотахме се тогава за комунизма да говорим и се загубихме и тогава той каза: Ама ние не искаме някой да ни променя начина на живот, това е главното за нас. Това ми го казва човек в комунално жилище, какво ли би казал слабоумния и болен от сифилис Ленин за борбата на потиснатите класи??

Много ми пука какво ще каже, и аз казвам като ирландеца, оставете ни на мира. Ето сега ще разбереш основната идея която движи Америка, която ти е чужда на главата както на турчин християнството…

Ами това е идеята, че да се отбраняваме от тия странни, вечно неразбрани, първобитни и клепоухи мутанти (останалия свят), трябва да имаме силна армия и технологична мощ, за да ги ритнем по задника във всеки момент, когато в кухите им глави им мине идеята да се занимават с нас и да ни учат кое как е.

А сега, скъпи ми АIG, се опитай да съвместиш тези идеи за самозащитата на Америка с гадните бълхарски и руски форуми, в които тя се представя като нещо агресивно и зло?? Е, то злото се вижда къде е…

Тези мисли измъчват и Обама, повярвай ми, но кой ли разбира това измежду враждебното обкръжение на примитивни народи и аятоласи. Сега разбра ли Америка каква жертва ви е, а не вие на нея?? Винаги жертвата е по-учения, а не простака, знаеш го сам от учителстването си, нали?

Да живее великата US-изобретателност и технически гений! – бих отговорил на форумите ви със съдържание главно 99% за курове и путки…

Хареса ти моята реч, a, балкански пезевенк? Поне не си имбецил като Бареков, тоя втори заместник-клоун в Балкански цирк „София“…

A.

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Вашият коментар

