
Ужас, чудовищно нещо! Току-що излетял от амстердамското летище Схипхол пътнически самолет Боинг на малайзийските авиолонии е ударен от руска ракета и всичките 280 пътници плюс 15-членният екипаж са загинали. На борда е имало много деца (около 80 дечица) и поне 20-на холандци.
В момента, в който самолетът изчезва от радарите, психопатът Игор Гиркин (с прозвище Стрелков), офицер от руското ГРУ и лидер на въоръжените от Русия терористи гордо съобщава на страницата си в социалната мрежа без да крие подигравателния си тон, че са свалили украински самолет. „Казахме ви, пише той, не летете в нашата територия. Ето настана птичкопад.“
Оказва се, че изродите са уцелили погрешния самолет. Изродът Путин има безочието да поднесе съболезнования!
Написа: Daniela Gortcheva
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ПРЕСЛЕДВАНЕ НА ВРЕМЕТО: Изкуството на свободата,
изд. A&G, 2003 г., разм. 21,5/14,5 см., мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр., 8.00 лв. Книгата говори за “нещо”, което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда “добре познато”, съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се “съобразяваме”, но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат
А що е време?, почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга “поглежда” в скритото “зад” мълчанието ни – за
времето,
живота,
свободата.
Харесване на това:
Харесвам Зареждане...
Свързани
На 8 март 2014 г. пътнически самолет Boeing 777-200ER, извършващ рейс №370 на Malaysia Airlines (същият е рейс №748 на China Southern Airlines чрез код-шер) от Куала Лумпур за Пекин, изчезна по време на полет с 227 пътници от 15 страни – включително 1 руснак и 2 украинци, както и с 12-членен екипаж.
на 17 юли 2014 г. „друг“ малайзийски самолет от същата марка и с бордови номер 9M-MRD бива свален над Украйна – която Украйна, кой знае защо, разрешава на пътнически самолети да летят над зона, където се водят бойни действия и редовно биват сваляни военни хеликоптери и самолети.
Компетентни хора напомнят и нещо важно: американските пътнически „боинги“ имат в управлението си елементи от конструкцията на крилатите ракети. бордови компютър, чрез който ЦРУ и Пентагонът могат да поемат управлението на самолета, ако това се окаже необходимо. И нещо много-много странно…
Нито една телевизия не показа роднини на загиналите на 17 юли. Твърдят, че така ги били „предпазвали“. Канал показа Холандия, роднините се скриха от камерите на 2-ия етаж на летището, където нито един журналист не беше допуснат.
В кадри от други подобни трагични събития: ридаещи близки сноват насам-натам, никой не е в състояние да ги събере и прибере на едно място; те бродят като сомнамбули в мъката си, плачат, не съобразяват… Всичко това навежда на определени мисли.
Когато по телевизиите показваха разгънатите паспорти на жертвите, ясно се виждаха личните им данни. Западни блогери проведоха собствено мини-разследване. Откриха, че хората, чиито паспорти бяха показани по екраните, „наистина съществуват“ – има техни профили във Facebook.ВНИМАНИЕ!: фейсбук-профилите на хора от различни държави, на различна възраст и нямат нищо общо помежду си, СА РЕГИСТРИРАНИ В СОЦИАЛНАТА МРЕЖА FACEBOOK НА ЕДИН И СЪЩИ ДЕН: 21 АПРИЛ 2013 Г. Всички тези профили си приличат по едно.
В ТЯХ НЯМА НИЩО ОСВЕН СНИМКИТЕ, ПОСТНАТИ В ДЕНЯ НА РЕГИСТРАЦИЯТА! Нямат фейсбук-приятели, нямат публикации, нямат отметки какво „харесват“.
В ТЕХНИТЕ ПРОФИЛИ НЯМА АБСОЛЮТНО НИЩО!
Логично е да се предположи, че тези хора не съществуват, имената им са измислени, снимките са взети кой знае откъде. Подробност: книги и чанти на пътниците лежаха отделно, недокоснати от пламъците, сякаш току-що взети от магазина логичен е изводът, че са подхвърлени на мястото на катастрофата вече след нея.
Още: първото, което телевизионните зрители виждат след някоя авиокатастрофа, това са близките на загиналите. В продължение на няколко дни постоянно се излъчват интервюта с тях, зрителите виждат как с роднините общуват психолози, журналистите вземат интервюта от едните и другите. А какво виждаме сега? От момента на трагедията минаха денонощия – но нито една телевизия по света не показа роднините на загиналите.
Никъде в интернет няма да намерите снимки на роднините. Нито интервюта с тях. Няма в интернет и никаква истерика относно тази трагедия (като се изключат политическите намеци) – която истерика би била нормална в подобна ситуация, все пак втори малайзийски самолет след малко повече от 5 месеца! В холандските сайтове всичко е тихо и спокойно – към материалите за катастрофата има тук-таме по няколко коментара, при това странно хладни и отчуждени, без никакво съпричастие към жертвите.
Въобще: не са ли твърде много неяснотите около „двата“ малайзийски самолета, станали жертва на загадъчни обстоятелства в интервал по-малък от половин година?
А може би самолетите не са два? МОЖЕ БИ Е ЕДИН И СЪЩИ САМОЛЕТ? Иначе е много странно: за толкова кратко време – два малайзийски самолета. Всеки сам за себе си може да прецени кое е по-логично…
http://lyubomircholakov.blog.bg/politika/2014/07/19/malaiziiskiiat-boing-dve-v-edno.1282241
Ти от психиатрията ли избяга? Или ти плащат руснаците да плещиш тия простотии?!
Игор Гиркин (с прозвище Стрелков), офицер от руското ГРУ и лидер на въоръжените от Русия терористи не е водил такъв разговор
Обама вече призна косвено, че боинга е свален от лвовските фашисти управляващи от Киев с преврат,
Още за първия изчезнал самолет:
странно? Какво толкова е возел този самолет, че да го отклоняват на друго летище?
Обаче загадките не свършват, а се задълбочават. Самолетът на 8 март не лети към алтернативното летище Хайкоу Мейлан, накъдето са го насочили китайските диспечери – а рязко се отклонява над Южнокитайско море от заявения план за полета, преди да навлезе във въздушното пространство на китайските острови Спратли.
И се насочва към атола Диего Гарсия в архипелага Чагос, който се намира на 3450 км от точката на отклонението.
И така: „изчезналият“ на 8 март малайзийски Boeing 777 въобще не „изчезва“ – а каца на Диего Гарсия, където пристига с цял батальон от епидемиолози и микробиолози.
И край.
След това никой вече не може да каже нищо нито за самолета, нито за пътниците. Те сякаш се изпарили, пропаднали в черна дупка, превърнали се в прах и пепел.
Толкова за малайзийския самолет с бордови номер 9M-MRO, “изчезнал безследно“ на 8 март 2014 г…