Много силна кандидатура на ДСБ за кмет на София

Изгледах интервю на кандидата на ДСБ за кмет на София, името му е Прошко Прошков; гледайте го и вие, ако още не сте го сторили: Сините преди изборите в София. Признавам си, хареса ми тоя кандидат, кандидатурата му е добра, и се питам: а ще може ли нещо такова да се случи и в Пловдив? Т.е. и в Пловдив да се изнамери такъв добър и силен кандидат. Ще видим, имам опасения в Пловдив нещата да се развият по не толкова добър сценарий.

Ето нещо, което особено силно ме впечатли от казаното в това интервю:

Това, което ние правим, по принцип е нещото, което искат младите в България, аз го виждам, новите политици, тези, които идват. Този начин на правене на политика, да се чуе гласът на всеки, да се търси доверие, да се слезе долу между хората, дали са в рамките на една общност, на която принадлежиш, и след това в кампаниите. Хората се отдръпнаха от политиката, българите се отдръпнаха, защото в последните години фигурите, които излизаха в политическото пространство, много често не бяха хора, печелили доверие, дори и в собствените си организации.

Ние дадохме пример как се прави, как се прави в нормалния свят. Всъщност ние го правим от 2004 г., откакто сме създадени, и това беше една нормална за нас процедура, но тя вдъхнови много хора. Аз съм изключително щастлив и от високата активност, и от добрия дух на съревнованието, и от това, че сега това ни дава заряд и старт всички да тръгнем в общата кампания.

Това какво казва този млад господин. Признавам, умее да говори добре и внушава симпатия. Бях чувал добри думи за него и преди, но нямах непосредствени впечатления, ето сега, след като имам такива, повтарям, съм силно впечатлен – и то в положителна посока. Радвам се, че в ДСБ има и такива стойностни млади политици. Които заслужават да бъдат подкрепени.

Едно мнение за “Много силна кандидатура на ДСБ за кмет на София

  1. Наистина смятам кандидатурата на Прошков за доста силна и се надявам да спечели гласове, защото показа много като кмет на Лозенец.

Вашият коментар