Божееее, с какво заслужихме да ни управлява тая тиква, Боже!?

На излизане от новата сграда на Пловдивския университет историята явно е разпоредила Бойко Борисов да изрече най-историческите си думи. Ето видеозапис на изреченото от негова милост: Трябват ми прагматици, не философи! А по-надолу прочетете най-интересното от коментарите по замечателните думи на г-н Премиеро; утрепах си два часа да ги подбирам, дано не е било напразно; ала ми се иска и читателите на в-к ГРАЖДАНИНЪ да могат да прочетат какво твърдят тия гласове от народа:

В този случай: тиква банкянска ялова…

Довиждане, г-н премиер: много се издънихте!

Е, по-голям дървен философ от тази Тиква май няма! Не ни трябват мутри да ни управляват!

Но е прав. Много философи навсякъде… всеки знае, говори нещо… но не прави нищо. И с протести за бъдещето на България пак така. Всеки има идея какво да се направи, но не прави нищо. Може би и аз влизам в това число, но вече се опитвам да се ориентирам да действам повече.

Уааааа! Ега си чукундура! Доста преди него хората Университет са направили! Голям! А тоа се плюнчи с поляна и някаква спортна зала, на която ще окрадат поне половината от парите! Той не е виновен човекът!

ЧЕТЕТЕ И ЗАПИСВАЙТЕ УМНИ МИСЛИ. СЛЕД ВРЕМЕ ЩЕ БЪДАТ ПУБЛИКУВАНИ В УЧЕБНИЦИТЕ!!!!!

Сори, ама се държи вече като абсолютен простак и си загуби мярката тотално. Аман от простотии!

Бойко, трябва ти акъл, ама все още не е открит начина да се налее акъл на глупак!

Тея са пълна пародия на каквото и да е, пълна идилия!

Прав си, приятелче! Наистина Борисов е съвременния ЛЕВСКИ на България!

Поведението на Премиера е: „Луд умора няма, само се поти!“

Бойко е съвременния бай Ганьо на държавата ни!!!

И не само, не само! Той е новият Ботев също така, освен Левски!

И кое по-точно е общото между Борисов и ЛЕВСКИ ако може да кажете?! 🙂

В превод от Бойковски език: „Трябват ми послушковци да ми изпълняват квот им кажа, а не хора с лично мнение. Всичко съм АЗ и само АЗ!“

Не прагматици, доктори трябват – психолози!

Рязането на лентички се нарича „работа“. А прагматик явно трябва за да точи ножицата!

Прост народ – прост Премиер!

А кой му подреди кабинета преди две години, кой му сложи тези непрагматични министри и зам. министри? Две години ли му бяха нужни на Боко Плондера, за да разбере, че нещата не му се случват?

Незнам някой от обкръжението на Борисов да е с философски наклонности, защото за такива трябва да имат вродена интелигентност и много добро образование. Едни от най-големите мислители и учени в древността са били и философи, но едва ли в пожарникарският профил на Борисов са го запознали с тези малки, но много съществени подробности от човешкото битие. Всъщност блестящият му „прагматичен“ екип се заформя като седянка от ВЕИ енергийни кожодери на народа.

Най-дървения филосов си ти, нарцистична мутро крадлива!

Куха и тъпа тиква – некадърна!

Е сега вече я втасахме: най-големия дървен философ да търси прагматици!

Божееее, с какво заслужихме да ни управлява тоя урод, Боже!?!?!

То само с „наши хора“ от ДС не става Боко! Трябват можещи.

Вън мутрите от политиката – новите душмани на народа!

Е са си е*а майката!!!

Борисов още повече се оплете в собственото си безумие. Цирк! Цирк!

По-голяма измет от ГЕРБ не е имало в последните 20 години „демокрация“…

А мое и да се пробвате да унищожите интелигенцията като вашите идоли от БКП, те не ви трябват, нали „луд умора няма, само се поти“, с такъв тип мислене и философи, и интелигентни сигурно много ви пречат, а?

И после, защо всеки трети искал да емигрира? Управляват ни малоумен пожарникар и плешив физкултурник, а шефа на правната комисия е неземна свиня майка!!! Не в чужбина… в Космоса ми идва да емигрирам!

Мутрите вън от държавата! Те тоя изрод първи да си ходи!

Господин Борисов и ГЕРБ, подобно на Панайт Хитов и дружината му, две години крадяха и се учиха как се пекат чевермета.

Прагматиците заминаха за чужбина! Тука останаха шепа мутри и философите, които са над нещата.

Да покажем на мутрите и мутресите какво мислим за тях на изборите!!

Внимание! Внимание! Корабът ГЕПРБ потъва, всички плъхове да напуснат незабавно палубите и да се ориентират към другите корабчета, лодки и салове!

Пълно е с некадърници във власта, ама те такъв не е имало. Скоро да го махаме тоя щот ни съсипа!!!

От Ивайло та до сега по-прост човек не е бил начело на държавата!

Баах мааму! Как стана това пъвият мафиот на държавата да дойде на власт! Номера с „изпуснатата“ фраза на Догано мина! Мутрите пак спечелиха!

С филия с мас да се задавиш!!!

На следващите избори, гейберасти, пак за мутра гласувайте да ни стяга държавата. Например за Митьо Очите!

А нали Тиквата се биеше в гърдите като Кинг Конг: АЗ отговарям, АЗ нося отговорността! Нищо че слагам в управлението комунисти и агенти на ДС, милиционери и калинки, откровено луди и некадърни, АЗ съм новия Гара Дембеле! Не ме гледайте какво върша, важното е какво говоря! АЗ… АЗ… АЗ… и квооо? Бушоните си горят, Тиквата – на трапеца в бяло! Пълно липса на достойнство, за друго да не говорим…

Бойко ни докара мизерията!

Това за кражбите и чеверметата лично Панайот Хитов го описва в своята книга – Как станах хайдутин. Не е нужно да съм турчин за да го цитирам, човека поне е бил достоен за да си го признае.

Този го пиши бегал. На него ролята му беше да озъптява да не се краде. Той се взе насерьозно и взе да иска и да дава акъл. Взе да ги уволнява защото неможе да ги контролира. Само, че качеството пада все повече. Накрая, като цар Мидас ще си седи сам, върху купчината…

Истинските прагматици напуснаха България, но можещи и знаещи все още има…от така наречените прагматици останаха шаврантиите… или шафрантиите, че няма сега да го проверявам в речници как се пише… важното е да ме разберете…

Гласувахме за тебе Бойко, с вяра и надежда, като ни обеща по-добър живот и европейски заплати, да накажеш виновниците, които ни докара до срамно за българите ниво, а се оказа, че си един от тях, че ти, с тях мутро престъпна!

Като чета коментарите доста народна любов е насъбрал, само да не се излее изведнъж, че ей такива като теб, ще ги ползват като буфер на жълтите павета!

Да управлява малоумните, те са останали! Като не знаят че вожда им е тъпанар за него ще си гласуват.

Тябват ми прагматици. Ало, Танов!

Мисля че тука има за ГЕРБ 2-ма или 3-ма. Другите са интелигентни хора.

На изборите да пратим ББ и Йорданка Фандъкова да садят картофи, кеф им в Банкя, кеф им в Самоков!

Как се нарича човек, който разтяга локуми? Отг.: ЛОКУМДЖИЯ

Кратунека обещава 5 поколения да ни грабят, чак след това в рая…

Как се нарича човек, който разтяга локуми? Отг.: Бате Бойко

Аз съм гербер. Мразя крадливите комунисти, лицемерните турци и лъжливите монархисти. Изписал съм поне 300 коментара тук в защита на ГЕРБ. Гласувах за ГЕРБ! Но Бойко се увлече. Направи доста грешки и ме загуби. Това е истината! Лошото е, че вече няма за кого да гласувам! Ще пробвам за Атака, друго не ми остава.

Боко е толкова далеч от философията колкото и от прагматизма. Той е просто една латерна с 10 десет минутна мелодия, която се въти вече втора година.

А на нас не ни трябва Рапон! Самовлюбена медийна креатура, позьор и плачльо. Голяма уста и фурнаджийска лопата. Която, ако ще да се кандидатира и за Папа, ще си остане Рапон.

Мен ми харесва Бойко, оправлява мъжката. Който работи ще има пари, който не работи само ще реве и ще чака „следващите“ да го оправят. То всички в българия е толкова занемарено, че няма как да се подобри живота меко и леко, ако имаше начин предните щяха да го направят. Ама те предпочетоха да си дърпат парите, а който има воля той да променя нещата.

Куку, куку, куку:))))))))))))))))

Абе няма по-голямо наказание да те управлява неграмотен тъпунгер. Порасна му самочуствието и започна и в чужбина да ръси простотии. Мислех си, че ще се ограничи само в рамките на България.

На мен пък ми трябва честен, интелигентен и обединяващ премиер, а не манипулатор и дървен демагог!

Ауу милия, работи „от сутрин до вечер“… А народът и бизнесът не могат да работят от твойто ГЪРБово управление и затова те псуваме от сутрин до вечер! О С Т А В К А!

И те тоя полуолигофрен го направихме кмет, после премиер, та сега и президент искаме да го правиме… малей! Ей! Алоу! Чшшш! Народ ли сте, граждани ли сте, поданици ли сте там… к`ви сте? Вие луди ли сте да ги търпите още тия полуолигофрени дато ви управляват? Б`аси!

Не му се смейте на Тиквата. Научил е нова думичка и я плещи за щяло и нещяло.

“24 часа”, 01.11.2009: “Аз съм се нагърбил и ще оправя държавата. Само да млъкнат и да не ме дразнят (…) Цялата страна знае, че съм много добър на карти и на футбол.(…) аз съм много бърз. Светкавица! ” “Труд”, 04.06.2010: “За съжаление навремето не ме взеха в Държавна сигурност – не ме харесаха, не знам защо…”

Бойко, самоубий се бе човек, така, ще помогнеш не на няколко души, а на един цял народ! Тегли си куршума, послушай ме, няма да сгрешиш!

При нас е пълно с философи. Ако знаете какви засукани кухи директори си назначихме по места, хем заспали, хем послушни! Ха-ХА-ХА! Обичат софрите, танците и тънката част. На по-игривите предлагаме депутатски места, като Светлана Ангелова, например… Може и шеф на НОИ да я направим, не се знае!

Тоя знае ли какво е прагматик?! Малеееее сега доста време ще чуваме думата по новините, много тъпо парче е!

Що не беше пианист в салун, а не пожарникар. Щяха да го застрелят отдавна каубоите.

Вий садете картофи, ний ше правим магистрали и ще гърмим бушони!

Егати гнусния тип е този крадец и картоф боко.

Провал след провал – това е Герб. Време е да ги изметем!

Само се тупаш по гърдите Бойко, а досега няма нито осъдени, нито конфискувани милиони и луксозни имоти придобити, с престъпни пари, нито съборени такива, нито читава Съдебна система, нито здравна, нито пенсионна, калпава полиция, калпава администрация, нищо като хората не си направил бе Бойко, кратуно проста!

Не искаме философ, филофствайки – шменти капели… Искаме прагматичен Мин. Председател! ОСТАВКА Бойко! ОСТАВКА!

За вярна и предана служба към БКП на Тиквата се поверява нова банка!

Скъпи Бойче, време е да те издухаме…

Бойко тези прозрения вечер след кило ракия ли ги получаваш?

Aбе, компир, твойте разходки – целодневни – работа ли ги наричаш ??? Еба… тъпака! :))

Смешник! Айде махай се, че ми писна от тебе!

На философите се основават учението за държавата и правото, това за гражданското общество, различни понятия като справедливост, редица понятия от етиката и естетиката! Така че едва ли е необходимо да бъдат обиждани и сравнявани с празнодумци, безделници, нищо не вършещи и нищо не разбиращи индивиди!

Аз съм прагматик, не съм философ. Къде да се кандидатирам за Министър? Сигурно в Перник – оттам започва опашката.

На мен този ултра театър почна да ми втръсва! Аман от прост простак!

Само Синята Коалиция!

Боко е мутра!

А на мен ми трябват ХОРА, които да ме управляват, а не малоумници, неграмотници, мутри и всякакви утайки от обществото. Защото там в парламента сте се събрали само боклуци, да ви €ба майката!

Къде си ти любов народна?

Жалко за България, един простак и ограничен човек ни управлява!

Тоя пожарникар съсипа България!

Единствения начин да станем достойни граждани на ЕС е в края на крайщата българина да прояви разум и честност, и да гласува за тези които могат и искат да изведат България от това блато – Синята коалиция. Крайно време е да престанем с експериментите, които се обръщат срещу нас самите.

Ей тва е, министър-председател с размах. Кефи ме!

Кич, пълен кич!

На този патологичен нарцис му трябва един силен шут от народа!

Ходи се затвОри в кочинката си и не се обаждай, бре тикво неузрЕла! И прасето няма да те нахапе – толкова си безвкусна!

Трябва да приложим Руския модел за да изчистим мърсотията. Г-н Първанов Премиер, а г-н Алексей Петров Президент! Всички останали от 1989 г. насам в Затвора за 10 години плюс конфискация на имущество и фирми.

На есен пак гласувайте за тиквата! Да живее ГРОБ!

Боко, на теб ти трябва или чудо или идиоти, които да вярват, че чудото се е случило. :((((

Нужни са ни ФИЗКУЛТУРНИЦИ, а не ФИЛОСОФИ!

Бойко – конграчулейшон за банката! Набави ли пералната за мангизите? Бързай, че времето ти изтича… :)))

Жалко за Бойко, управлява най-простия народ. Бойко е истински мъж за разлика от изпедерастената шкембясала, брадясала, вмерисана, алкохолизирана, плачеща като вдовица за хуй мъжка част от населението, която не става за нищо. Българските мъже са КУРВИ също като жените си. Щели да излезнат и да пометат ГЕРБ! Точно никога, такива ги слушам всеки ден. Оправете си жените и после оправяйте държавата!

Бойко дай някой лев от фондовете да си купя довечера нещо за ядене, какво ще кажеш?

Гейберасти от всички лудници, съвокуплявайте се!!!

Как можа да ни се падне толкова самовлюбен министър-председател? Предлагам на следващата емисия монети и банкноти да се запише „Боже, пази България“!!!

Шифьорите сме като ято враниииии. Герберните мутри сме като нииих!

За някои неща си прав. Примерно, че народът ни е невероятно тъп. Ама мислиш ли, че умен народ би гласувал за очевидно недоразумение като ББ? Мъж бил – не виждам нещо мъжко в това да ревеш като ощипана девица и да се оправдаваш с тези преди теб, както и да не казваш два пъти едно и също нещо. От друга страна за такъв пост се изисква образован, умен и стабилен човек. В крайна сметка ще работи не донор за сперма, а ще ръководи държава. Аман от гeрбери!

Може Боко да смени „философите“ с нашите видни “бизнесмени“ – “прагматици” от СИК – Пашата, Маджо, Венци Стефанов, Маргините и др. и ще бъде добро попадение… за НЕГО!

Шоуто го умее Боко… номера е да създава илюзии че нещо прави!

Попитали Константин Кирил философ, защо е потен, а той отговорил: „Препирах се с простаци“ 🙂 Шилер беше казал: „Най-тежката катастрофа е сблъсъка с простака“ :-), а Гьоте е казал: „Простакът е непобедим!“… НИЩО ЛИЧНО 🙂 Само цитирам!

А на нас, народа ни трябват премиер и президент, а не тикви!

С УДОВОЛСРВИЕ ЩЕ КАЖА ЧЕ НЯМА ДА ПОВТОРЯ ГРЕШКАТА ДА ГЛАСУВАМ ПАК ЗА ГЕРБ!

Не знам дали ще изкара мандата ГЕРБ, но Бойко най-вероятно ще стане президент.

„Трябват ми прагматици, не философи!“ Трябват ти 22 години в централния софийски затвор, не да философстваш по телевизията!

„Незнам дали ще изкара мандата ГЕРБ,но Бойко най-вероятно ще стане президент.“ За такъв резил ще ни изключат и от ЕС, и от ООН.

Не става дума за резил, а за последователност. Виж назад какви постове е имал и по колко е стоял. И по-важното е, че май това е единствения най-завоалиран начин да се махне.

Хм това интервю ме накара да се замисля: дали след 20 години някой от тея тъпо гледащи бабаити около Бат Бойко (сиреч охраната му) няма да ни стане премиер???

Цървул!

Абе то и на нас ни трябва УМЕН премиер… ама нема!

Бойко тиквичко е БИТА КАРТА, колкото и да не ви се иска на някои!!! Дружно всички ще го накажем с наказателен вот есента…

Ще си го получиш на изборите! Аман от тикви!!!

И на мен ми трябва честен премиер, а не лъжец и мутра, ама нема 🙂

Българийо Родино мила, как допуснахме да си един нескончаем цирк? Прости ни, майчице свята, и въпреки всичко дано да пребъдеш във вековете!

А на България и трябва министър-председател, а не ТИКВА!

Измамник е този Боко и всичките му кирливи ризи излязоха наяве!

Много хора пишат за някаква тиква! Не знам кой е тиква, кой е каун, но ясно съзнавам, че прецакан е народеца!

Голям фен ти бях, но явно много съм се лъгал – и не само аз!

Бойко мутренски: хората не ядат асфалт – отивай си с добро!

Oткъм кабинета на ГЕРБойко замириса гнусно на руски партенки!

Дай на ПРОСТАКА власт – па му глей сеира! Рак, мерак и простак НЕ се лекуват! Много е страшно когато те „управлява“ страхлив, прост, простак!

Охраната на Тиквата си мечтае: Ех, един ден и аз ще стана премиер… като него! 🙂

Тиквеният герб дойде с лъжи и с лъжи ще си отиде!

Толкова егоцентризъм и натурална простота има в тази ТИКВА, че дори популизма си не иска да сподели с другите!!!

A как звучи мутра-престъпник за президент? Особенно след селяндура-агент от Сирищник? Щото на мен ми звучи като морален и интектуален фалит за нацията. Гарантирано от Герб!

Да живее правителството на ГОЛЯМОТО НИЩОНЕПРАВЕНЕ и НЕСПИРНОТО ГОВОРЕНЕ (основно на глупости). Тука има – тука нема. Ура, другари мутро-милиционери!

Бойко, ти разбираш от философия, колкото и от прагматизъм – първо се научи да говориш, а после – уволнявай…

Картофи и филия мас! Това ни очаква ако Тиквата остане във властта, дори и до края на мандата! Някой от циркаджийте вече напускат преди да бъдат изхвърлени!

Много добре се справят ГЕРБ засега. Държа ги под око. Радват ме! Доволен съм от управлението им! Само дано да продължат в същия дух – да не се откажат.

Искам да довършат магистралите да моем си джиткам с бавареца насам натам без проблеми!

„Прагматичният“ философстващ ПОЖАРНИКАР – запали България от 4-те и страни с простотиите си! Не, това не може да е държава с такъв Министър Председател… Твърдо НИЕ!

Трябват ми прагматици, не философи – философа съм Аз!

Бойко е пич! Всички които го плюят са некви малоумници!

Бойко, Ти си манна и спасение за нас, наш пример, наша гордост!! Благодарим на Провидението, че Те изпрати, Благодетелю и Спасение наше!

Бойко – пожизнен президент!!!

На държавата й трябват прагматици, а не простаци, които се търкалят по телевизиите, като се опитват да философстват по пожарникарски. Докато Кантонера се мотае измежду нас няма какво да се случи, освен той да изпълва държавата с простащина. А ние да мизерстваме, слушайки го как хранел прасета, садил картофи, ядял филия с мас, след което станал най-големия прагматик в Европа. Чудя му се откъде толкова енергия, всеки ден да произвежда простотии? Вероятно от свинската мас! Тоя е мамут.

Корабокрушенец ще станеш Бойко, не философ!

Е’ати прагматика е тоя РАПОН!?

Трябват ми политици, не футболисти!

Ей, ПРАГМАТИКО ТИКВО – МУТРЕНСКИ, умрел съм на философията ти безмозъчна! Взел си се много на сериозно, но от високо като тупнеш – само семките ти ще останат, а останалото ще е тиквена пихтия!

Кажете ми честно: може ли една ТИКВА да е прагматик? Според мен тиквата си е тиква… На къра има: свински тикви, бели тикви, тиквички, кратуни… В кратуната нема никой! А в другите – семчици… Компирите са си компири, но най-едрите и червени са у София и Банкя! Оттам требе да търсите компири… А има и един особен вид компири, които растат у Самоков… Те са опасни…

Ей, Бойко Борисоффффффффф, каква е тая мания за власт бре, брато? За нищо не те бива… Я се вземи в ръце и напусни тоя пост! Не ти гила, бре кухиняк! Съсипа България и оскотя народеца бре!

Още колко трябва да чакаме? Колко още трябва да гледаме как най-добрите си отиват, емигрират, а остават примирените? Сигурни ли сте действително, че това е правилният начин да живееш? Че наистина са достатъчни вечерите, прекарани в ухажване, смях, закачки, кавги и няколко разменени приказки и проклятия за отвратителната миризма от изгорял боклук?… Как успяхме да ослепеем до такава степен? Толкова сервилни, примирени, прекършени?

Бойко да забрави българин да гласува за него, ако клекне на руснаците за Белене…

На Бойко Борисов му се чини, че криза се побеждава с медийна патаклама, с перчене и със селски тарикатлъци. Ала за справяне с кризата се сака акълец. Докъде се стига по пътя, по който е поел, историята отдавна е показала… Нещата не вървят на добре… ЗЯН СМЕ!

Този палавник, има поглед на африкански полуидиот. Визия за хомосапиенс – груба пародия на жалка имитация.

Откога нормалната логика е признак за откаченост? Прагматизмът е вид философия! Как тогава ти трябват прагматици, а не философи?!

На нас ни трябва умен и родолюбив премиер, не тиква!

Да, ББ е искал да каже „хора на действието, а не философи“, ама малко се е объркал, добавяйки „прагматици“ (понеже прагматици означава вид философи, хора с определена философия). Искал е да се изкаже човека, ама знаел ли е всъщност какво иска да каже? Не искам да го обиждам, ама ясно е какво има в неговата глава: едно голямо нищо и най-обидното е, че от тази своя позиция на незнанието… критикува, тези които могат да мислят (философите).

… „темпото на работа в кабинета“… „работа“ да се чете кражби!

На всички защитаващи това недоразумение, което е очевидно, че живее в някакъв паралелн свят, ще кажа: няма да встъпвам в пререкания с вас, защото речта владеят всички, умът е присъщ на малцина. Апропо, само на мен ли ми прави впечатление, че охраната му расте с всеки изминал ден! От какво ли се бои? Кажи си, Боко, ще ти олекне!

… щото всичко, дето е извън възможностите за разбирания, е философия… принципа на уличните кучета, прагматично оцеляване във властта.

Отрицателните оценки върху чисто познавателни и общоприети факти са смразяващи! Явно има доста хора, които мразят обичайната образованост и общоприетото схващане за знание! Това вече наистина обяснява желанието за масова емиграция на всички образовани хора! Изглежда Бай Ганьовщината е победила!

Той как ще разбере кой е философ като самият той не е?! Би трябвало да го разбираш този език.

Под философи този тъпак разбира хора, които говорят правилен и интелигентен български език. Нещо, което трудно може да се свърже с наглото и неграмотно говорене на Борисов. „ДОКЪТ“ е неговата мярка за правилен български език. Да се надяваме, че няма още дълго време да слушаме простоватия му речник, мултиплициран от всички послушни български медии. Мечтая за деня, когато някой журналист ще му направи забележка, че на български се казва „докатО“, а не „ДОКЪТ“. И не се говори на МЕ.

Ау, интересът към тази статия не спада! Дори по това време на денонощието. Виждам, прагматизмът у нас има своите почитатели, браво!

Бойко, преди две години гласувах за теб, а сега се срамувам от себе си за това! Очевидно е, че не ставаш за премиер, положението в страната е катастрофално в криза е икономиката ни, здравеопазването, абе абсолютно всичко, а ти само говориш за магистрали! СРАМ и ПОЗОР! Какво свърши за две години бе мутро – бутна барбекюто на Доган и построи 19 км отсечка от магистралата ?! Ти си най калпавия управник на България от 681 год. досега!

3 мнения за “Божееее, с какво заслужихме да ни управлява тая тиква, Боже!?

  1. Това са думи изречени само и единствено от доста закоравели комунисти 🙂
    Бойко донесе промянате ,която липсваше тези 20 години!
    Никой няма да го обсъжда или да му прави мръсно защото това ни е най доброто ПРАВИТЕЛСТВО от 89′ година.
    Какво мрънкате забога?
    И да бойко ще стане президент.
    От това ли ви е страх?
    И още нещо.
    Със сигурност ГЕРБ ще получат още 1 мандат.
    Айде дерзайте завистници!

    • Пардон, а каква именно промяна донесе Бойко че не се сещам? И кое му е доброто на неговото правителство? Какво добро нещо извърши туй правителство?

  2. толкова глупав писач рядко се ражда. че и работлив 🙂 . че и гласувал за бойко. че и недоволен . явно си е бил тъп и тогава. че и прост

Вашият коментар