Дали да не поискам и аз пари от Пеевски и от Цв.Василев – щом били толкова щедри, а, какво ще кажете?

Гледам, че някои нашенски пишман-„интелектуалци“, сиреч, „ентелектуалци“ се били подписали в подписка в защита на банкера Цветан Василев, санким, той бил богат и успял човек, досущ като Делян Пеевски, но при това бил и, тъй да се рече, щедра душа, сума ти пари бил давал, подпомагал, видите ли, и културата (!), та като гледам как разпалено го защищаваха, предполагам, доста хубави пари явно им е дал; интересно е също, че не изпитваха капчица угризение, щото цялата тази работа изглежда крайно безскрупулна, явно у тия същите нашенски „ентелектуалци“ вече не е останала жива скрупул, капчица съвест, даже са стигнали дотам, че и разсъдъкът е взел да им изневерява. Както и да е, тяхна си работа, нека да се резилят колкото си искат. Но като гледах такива едни двама хубавци-мазняри по телевизията (един от тях даже за малко да се разреве като обясняваше колко хубав човек бил същия оня тъй щедър „за културата“ банкер!), в един миг ми хрумна следната скандална мисъл:

Абе, какво ще стане, ако взема да напиша и аз едно писмо до тия най-преуспели нашенски мъже, Цветан Василев и Делян Пеевски, на всеки поотделно, като се позова на това, че съм чул слухове за техните тъй щедри спрямо науката и културата души, да се опитам да измоля от тях и аз някой и друг лев, който да отиде за издаване на философското списание ИДЕИ, което е предимно за мислещата младеж, как смятате, дали един такъв номер може да мине, дали ще ме огрее, а? Но какво пък ми пречи да опитам, нали, то за опитване нищо няма да ми коства, а, струва ли си, как мислите, или само ще се орезиля и аз ако поискам? Е, ще поискам съвсем публично, открито, не както това обикновено се прави, интересно ми е в тази ситуация дали няма да се стигне дотам, че пък, примерно, с оглед да си очеткат имиджа, да ми отпуснат някоя щедра субсидия за списанието, леле-мале, да ми отпуснат някоя и друга хилядарка, примерно, та да мога да издавам списанието поне докато съм жив, леле, дали това е възможно?!

Я на Бареков що пари дадоха само и само да направи възгнусничката си „партия“ и да се натика в Европарламента, милиони пари им изпотроши тоя нахалник, който при това, знаем, си пода по поливане на голия си шкембак с най-скъпо шампанско?! Кой знае сега дали същият не се къпе вече в такова шампанско, не знам, но как ще се излага само да се полива с шампанско, по-добре е направо да си направи басейн с шампанско, та да си плува в него, сякаш е някоя нова… Клеопатра, дето се била къпала в магарешко мляко или не знам си в какво още.

Та да ви попитам, щото е важно: да пиша ли и аз едно писмо до Пеевски и до Цв.Василев, а, и да поискам пари за субсидия на сп. ИДЕИ, как мислите, има ли смисъл, има ли шанс да ме огрее, или само дето ще се изложа като последен цървул?! Сетила се Мара и тя да се… – такава ли е тя моята?! Кажете де, не се срамувайте? Питам най-искрено, за мен е важно това. Ами ако дадат? Ако наистина са толкова щедри за културата? Представяте ли си?! Той Въргала затова толкова обича тоя банкер, нали? Има защо. Да опитам ли, нищо че не съм велик като Варгала, но знае ли човек, може пък да дадат и на нищожна бактерия като мен – в сравнение с такива великани?!

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Вашият коментар

